Descrición
|
Calquera persoa, que considere que os seus dereitos como consumidora, víronse vulnerados, na adquisición e utilización dun ben ou servizo, pode presentar unha reclamación ante a OMIC.
Non poden reclamar á OMIC os que non actúen como consumidores finais e adquiren o produto ou servizo para o a súa actividade empresarial, profesional ou artesanal.
A OMIC só atenderá as reclamacións e as denuncias de persoas que estean empadroadas neste municipio.
|
Forma de inicio
|
Solicitude da persoa interesada.
|
Suxeito
|
Interesado principal ou representante. Calquera persoa, física ou xurídica que, como destinataria final, adquire, utiliza ou goza de bens e de servizos para o seu consumo ou uso particular, familiar ou colectivo, e sempre que o realícese dentro dunha relación de consumo isto é aquela que se produce entre as empresas e os consumidores finais.
|
Prazo de presentación
|
Sen prazo.
|
Lugar e forma de presentación
|
- A través do rexistro telemático identificándose por algún dos medios recoñecidos pola sede electrónica do Concello da Coruña. - De forma presencial no Rexistro Xeral do Concello achegando a instancia de solicitude correspondente debidamente cumprimentada. Direccións:
- Concello da Coruña. Praza de María Pita nº 1. C.P. 15001 A Coruña.
- Fórum Metropolitano. Rúa Río de Monelos nº 1. C.P. 15006 A Coruña.
- Centro Sociocultural Ágora. Rúa Ágora s/n. C.P. 15010 A Coruña.
- Rexistro da OMIC. Rúa Costa da Palloza, nº8. C.P. 15006 A Coruña.
- Por correo dirixido ao Rexistro da OMIC incluíndo a instancia de solicitude debidamente cumprimentada.
- No resto dos supostos contemplados no art 16.4 da lei 39/2015, de 1 de outubro, do procedimento administrativo común das Administracións Públicas.
|
Tributos
|
Ningún.
|
Órgano Xestor
|
O.M.I.C.
|
Órgano que resolve
|
O que resulte competente de conformidade coa normativa vixente.
|
Prazo máximo de resolución e notificación
|
O prazo máximo de resolución dependerá do tipo de reclamación ou denuncia.
|
Observacións
|
Todo establecemento aberto ao público debe de dispoñer de follas de reclamación establecidas regulamentariamente, que o consumidor pode solicitar para presentar a reclamación.
|
Efectos do silencio administrativo
|
Non procede.
|